Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2007 00:02 - Echo
Автор: drowranger Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1382 Коментари: 2 Гласове:
0



... again ... and again ... and again ...

Един омагьосан кръговрат. Един безкраен цикъл.


Последните 7-8 месеца бяха съпроводени от провеждането на един неволеви социален експеримент, който се превърна в очевиден факт за мен, и искам да го споделя... (с блога, със себе си, с вас) - в 75% от ситуациите около нас може да се забележи т.нар. "Ехо" - повторение на подобна случка от преден ден / месец / цикъл. При все, че София е милионен град, на едни и същи обществени места често се виждат едни и същи хора. Пейките пред НДК, на моста на влюбените, дори на метростанция "К. Величков" засичам вече "познати" физиономии. Един ден, виждайки за n-ти път един човек, видима възраст около 60 години, да се опитва да се качва в трамвай 11 на гореспоменатата спирка, чак ме досмеша. Той пак носеше тази стара шапка, същата поизбеляла шуба. Помогнах му да се качи, понеже и трамваите не са пригодени за хора с каквито и да било трудности в движението, даже и място му отстъпих. Последва естествената благодарност, приятните пожелания за дълъг живот и здраве. И докато си седях така, до него, човекът ме заговори. Така и така имах 10 спирки, не си носех hands free-то, реших да си разнообразя тридесетте минути до спирка "Народно хоро". По едно време разговорът се завъртя около плановете и мечтите. (цитатът е по памет)
Напомняш ми на мен на моите години. Бях младо и здраво момче, мечтаещо за толкова много неща. Бях готов да променя света, едва ли не. Да го направя едно по-хубаво място. Исках всички хора да са щастливи и доволни, бях заобиколен от приятели. После, обаче, животът ме удари с пълна сила. Не успях да направя много от нещата, които бях планирал. Прекалено много променливи се появиха, прекалено много неща се объркаха. Не издържах. Поддадох се на някакви моментни влечения и идеи, изневерих на принципите си. И ето ме сега. Ако сега можех да променя миналото - определено щях да се откажа от многото планове. Животът, колкото и суров да е в действителност, има своите красиви моменти и изненади. /em>тук човекът показва снимка на семейството си, която държи в портфейла си




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sladurkaaa - Ей, слънце, на теб явно все ти се с...
02.05.2007 14:13
Ей,слънце,на теб явно все ти се случват разни случки,който оставят някакъв отпечатък в съзнанието ти.....И да,това си е напълно вярно-Мечтай, но и живей. Използвай възможностите си....ти ги имаш в изобилие:)
цитирай
2. ilreya - Пфахах. "Слънце". П...
02.05.2007 16:21
Пфахах.
"Слънце".
Пфахахах.
Аз мисля да се възползвам от правото си да ревнувам.
'Ми не е честно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drowranger
Категория: Лични дневници
Прочетен: 33805
Постинги: 15
Коментари: 14
Гласове: 41
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031